Isostoimintaa riparin jälkeen

Kutsumme kaikkia riparin käyneitä nuoria mukaan isostoimintaan! Isosena opitaan monenlaisia taitoja tulevia isostehtäviä sekä omaa elämää varten. Siinä sivussa tutustutaan lisää riparikavereihin ja muuhun isosporukkaan sekä pidetään hauskaa. Isostoimintaa on tarjolla moneksi vuodeksi, mutta jo ensimmäisen vuoden jälkeen voit toimia isosena esimerkiksi riparilla.

Ensimmäiseen isostoimintavuoteen kuuluu yhteisiä iltakokoontumisia Kaarinan kirkolla sekä kolme isosleiriä. Kokoontumisia on noin kaksi kertaa kuukaudessa ja leirit ovat viikonlopun mittaisia. Toimintakausi on ilmainen leirejä lukuunottamatta, niistä maksetaan leirimaksut leirille ilmoittautumisten yhteydessä.

Isostoimintavuoden jälkeen saat pätevyyden toimia isosena ripareilla ja varhaisnuorten leireillä sekä lukuisissa muissa isostehtävissä. Saat isosuudesta myös todistuksen, josta on hyötyä esimerkiksi toisen asteen koulutuksessa sekä työnhaussa.

Uusi isostoimintakausi alkaa kesän jälkeen

Uuden isosvuoden starttipäivä on sunnuntai 27.8. ja uudet isoset aloittavat matkansa Kaarinan kirkolla klo 12.00! Tervetuloa mukaan!

Psst! Isosena oleminen ei ole pelkkää kouluttautumista. Voit osallistua myös muuhun seurakuntamme isos- ja kokoavaan toimintaan niin paljon, kuin itse haluat. Se on aika kivaa.

Isoskoulutusleirin yhteiskuva kalliolla

Ensimmäisen vuoden isostoiminnasta vastaa