PERHELEIRI (lapset 0-10v)

pe 7.6. klo 16.00 – su 9.6. klo 15.00
Lapsi uimassa

Sinapin leirikeskus

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Leiri on tarkoitettu 0-10 vuotiaille lapsille aikuisen kanssa. Leirille voit tulla koko perheenä, pienemmällä kokoonpanolla tai lapsi voi osallistua yhdessä vaikka isovanhemman kanssa.

Leirillä on mahdollisuus olla kiireettömästi oman perheen seurassa sekä osallistua yhteisiin hetkin muiden perheiden kanssa. Luvassa on mm. ulkoilua, uintia, saunomista, grillausta, askartelua sekä laululeikkihetki.

Hinnat; aikuinen 68e, lapsi 7-10v 48e, lapsi 4-6v 24,50e ja alle 4v 0e.

Hinta sisältää aamupalan, lounaan, päiväkahvin, päivällisen, iltapalan ja hotellitasoiset huoneet joka perheelle.

Laskuun voi hakea avustusta diakonialta. Avustus tulee hakea ennen ilmoittautumista. Diakonian leiriavustus on kertaluonteinen.

Maksuton peruutus 12.5. mennessä, jonka jälkeen tulleista peruutuksista perimme täyden hinnan lukuun ottamatta sairastapauksia (vaatii lääkärintodistuksen).

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

lastenohjaaja, perhetyöntekijä
Yhteinen kasvatustyö

Jaana Heinonen on lapsista ja perheistä iloitseva Katariinan perhetyöntekijä. Jaanan voit tavata esimerkiksi vauvaperhekahvilassa, perhekerhoissa ja erilaisissa lasten ja perheiden tapahtumissa.

Jaanan kautta saat yhteyden myös Pikkuhelppiin, jonka kautta seurakunta tarjoaa lyhytaikaista arjen apua perheille.

Jaanan työssä parasta on perheiden kohtaaminen ja tukeminen. Lasten ja aikuisten nauravat silmät ja hymyilevät suut ovat paras palkinto työstä.

Vapaa-ajallaan Jaana liikkuu mielellään luonnossa koiriensa kanssa sekä hoitaa puutarhaa, kasvimaata ja kasvihuonetta.

kappalainen
Katariinanseurakunta

Outi Toljamo on erityisesti lasten ja perheiden pappi. Outin voit tavata esimerkiksi Varissuon perhekerhossa perjantaiaamuisin.

Outin työhön kuuluu myös hallinnon tehtäviä esim. seurakuntaneuvoston sihteerinä ja kirkkoherran sijaisena toimiminen. Lisäksi Outi toimii kirkon työnohjaajana.

Vapaa-aikaansa Outi viettää mielellään liikunnan parissa.