Hiljaisuuden aamupäivä - pienoisretriitti

la 18.5. klo 10.00 – la 18.5. klo 14.30
Marian ilmestyspäivän kuva

Nummen seurakuntakoti

Kuvataidepainotteinen pienoisretriitti. Taidetyöskentelyä ja aamupäivää ohjaa Hannele Järvenpää. Ilmoittaudu ke 8.5.24 mennessä.

Hiljaisuuden aamupäivä - pienoisretriitti

Avaudu kesään itseäsi kuulostellen, maalaten ja pappilan pihapiirissä virittyen.

Mitään taiteellisia taitoja ei aamupäivässämme tarvita. Käytämme helppoja vesiliukoisia peitevärejä ja väriliituja.
Kaikki värit ja välineet löytyvät paikan päältä.

Kuvataidetyöskentelyä ohjaa retriitinohjaaja Hannele Järvenpää.

Aloitamme tilaisuuden klo 10.00 Nummen srk-kodilla. Tapahtumassa tarjotaan keittolounas, ilmoittautumismaksu 10 euroa paikan päällä.

Mukaan päivään mahtuu max 12 osallistujaa.

Ilmoittautuminen 8.5.2024 mennessä srk-toimistolle: tuula.a.lehtonen@evl.fi tai p. 040 341 7350.
Ilmoitathan myös allergioista ja erityisruokavalioista.

Tarkemmat tiedot hiljaisuuden työn pappi: Elina Kerokoski elina.kerokoski@evl.fi

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Katariinanseurakunta

kanttori, vs. seurakuntapastori
Katariinanseurakunta

Director cantus, musiikin maisteri Elina Kerokoski on Varissuon kirkon kanttori, joka toimii esilaulajana ja urkurina jumalanpalveluksissa sekä kirkollisissa toimituksissa, kuten hautajaisissa ja vihkitoimituksissa. Lisäksi hän vastaa Varissuon kirkossa järjestettävistä kirkkokonserteista. Elina on äänialaltaan altto ja häntä saattaa kuulla myös solistina erilaisissa kirkkomusiikkiteoksissa, kuten esimerkiksi passioissa ja oratorioissa.

Elina on myös pappi ja vastaa seurakunnassamme aikuistyöstä, aikuisten pienryhmistä ja hiljaisuuden työstä. Jos olet kiinnostunut osallistumaan retriittitoimintaan, hiljaisuuden messuihin tai säännöllisesti kokoontuviin raamattu- ja rukouspiireihin, kannattaa olla yhteydessä Elinaan.