Paattisten perhekahvila

ma 22.4. klo 9.00 – ma 22.4. klo 14.00

Paattisten seurakuntatalo

Tervetuloa perhekahvilaan maanantaisin klo 9-14 Paattisten seurakuntatalolle (Paattistentie 857). Maksuton ja avoin kaikille.

Perhekahvilasta leikkikavereita ja juttuseuraa, vuodenajoista ja kirkkovuodesta nousevaa tekemistä, laulua ja askartelua! Ohjaajina Laura ja Lotta. Toimintaan ovat lämpimästi tervetulleet niin vauvat, taaperot kuin leikki-ikäiset oman aikuisen kanssa. Ohjattuun toimintaan osallistuminen on aina vapaaehtoista ja maksutonta. Tarjolla aamupuuro (sopii myös vauvoille), kahvia ja teetä. Voit ottaa halutessasi mukaan omat eväät, paikanpäältä löytyy jääkaappi, mikro ja astioita niitä varten.

Lisätiedot perhetyöntekijä Lotta Leppäseltä: lotta.leppanen@evl.fi 0403417621
(whatsapp, tekstari, puhelu)