Hepokullan tuolijumppa

ti 19.3. klo 12.30 – ti 19.3. klo 13.15

Hepokullan seurakuntatalo

Tuolijumppaa joka tiistai Hepokullan seurakuntatalolla. Osallistumismaksu 2€/kerta.

Tervetuloa mukaan jumppaamaan Hepokullan seurakuntatalolle, tiistaisin klo 12.30 (ei jumppaa hiljaisella viikolla 26.3.). Kesto 45 min.

Parillisilla viikoilla kahvit ja hartaus, parittomilla viikoilla mehutarjoilu.

Osallistumismaksu 2€/kerta.

Maarian seurakunta

diakoniatyöntekijä
Maarian seurakunta

Työskentelen Etelä-Maarian diakoniatyöntekijänä; työaluettani on Hepokulta, Kuninkoja, Länsikeskus, Länsinummi, Mälikkälä, Nättinummi ja Teräsrautela. Työhöni kuuluu myös ikäihmisten parissa tehtävä diakoniatyö Maarian seurakunnassa.

Kirkon työssä olen toiminut -80 luvulta lähtien, nuorisotyönohjaajana, lähetys- ja perhetyönsihteerinä sekä diakoniksi valmistumisen (v. 2012) jälkeen sosiaalialalla ja diakoniatyössä. Minua innostaa ihmisten parissa toiminen ja yhdessä tekeminen sekä tukena oleminen silloin kun apua tarvitaan.

Pidän vuodenajoista, nuotiotulesta, koiranpennuista ja villasukista. Varsinais-Suomessa kevät tulee aiemmin, kuin Itä-Suomessa, mistä olen kotoisin. Turun aikainen kevät ja pitkään jatkuva syksyn kuulaus viehättävät. Partioharrastuksen myötä luonnossa liikkuminen ja iltanuotiot tarinoineen kiehtovat edelleen. Koiraa en allergian takia voi hankkia, mutta rapsutuksia saavat "luppanat", jotka vastaan tulevat. Kotoilu ja villasukissa hipsuttelu on tapani rentoutua. Tärkeää on arkinen yhdessäolo - iloa tuottavat vaikkapa valmiiksi tehdyt voileivät - tavallinen on tarpeeksi.

Diakonian ajanvaraus on päivystysaikaan mahdollista tiistaisin ja torstaisin klo 10–11 numeroista 040 341 7451. Voit lähettää myös sähköpostia.