Perheiden retki Kustaviin Rahin kotieläinpihaan

ke 5.6. klo 8.45 – ke 5.6. klo 13.45
Kuvassa aasi ja lautaseinä, logossa lukee perheet Henrikinseurakunnassa

Rahin kotieläinpiha, Rahintie 561, Kustavi

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tervetuloa perheiden kesäretkelle kotieläinpihaan.

Tervetuloa Henrikin- ja Katariinanseurakunnan yhteiselle kesäretkelle. Henrikistä mukana myös varhaiskasvatuksen Marja.

Rento, siisti ja lapsiystävällinen yksityisen pitämä kotieläinpiha sijaitsee Kustavissa. Pihalla asustelee toista sataa eläintä lehmistä ja aaseista käärmeihin ja erilaisiin liskoihin. Pihalla on mahdollisuus omien eväiden grillaukseen tai voi ostaa pikkusyötävää myös kioskista.

Linja-auto Henrikinkirkolta lähtee klo 9 ja paluu noin klo 13.45. Linja-autossa on turvavyöt, joihin voi kiinnittää tarvittaessa niihin sopivan turvaistuimen. Olisi toivottavaa, että ekologisuuden vuoksi perheet osallistuvat yhteiskuljetukseen. Mukaan mahtuu Henrikistä 50 hlöä.

Kuljetus kotieläinpihalle on ilmainen. Ei sisäänpääsymaksua, mutta voi halutessaan antaa eläimille ruokarahaa joko käteisellä/MobilePaylla paikan päällä.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Henrikinseurakunta

Turku varhaiskasvatus

perhetyöntekijä
Henrikinseurakunta

Olen Henrikinseurakunnan perhetyönohjaaja ja vastaan alueellamme tehtävästä perhetyöstä. Minut voit tavata esimerkiksi perhekerhoissa, vauvatreffeillä ja erilaisissa perhetapahtumissa. Iloitsen kaikista ja kaikenlaisista kohtaamistani perheistä. Saan myös tehdä yhteistyötä päiväkotien ja muiden tahojen kanssa.

Voit liittyä sähköpostilistaamme lähettämällä sähköpostiosoitteesi minulle ja näin saat ajantasaista tietoa perheille suunnatusta toiminnastamme. Otan mielelläni vastaan myös ideoita ja kehittämisajatuksia, joten ole rohkeasti yhteydessä.

Tervetuloa mukaan toimintaan!