Club for Five -konsertti

su 26.5. klo 16.00 – su 26.5. klo 18.00
teksti adama kulttuurisarja ja kuva Club for five yhtyeestä

Riimi

Tule nauttimaan akustisesta musiikista ja tutustumaan uuteen Riimiin!

Maarian seurakunnan ADAMA-kulttuurisarja jatkuu akustisella vokaalimusiikilla suomalaisille rakkain virsin ja tunnelmallisin lauluin. A capella -yhtye Club for Five kuljettaa kuulijaa taidokkaasti läpi erilaisten tunnelmien ja musiikin tyylilajien. Tervetuloa konserttiin - luvassa on ihania elämyksiä upouudessa Runosmäen monitoimitalon Riimi -kirkkosalissa!

Liput www.ticketmaster.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Jos jää, niin ovelta 30 €

Club For Five: Maija Sariola (sopraano), Saima Haapanen (altto), Jouni Kannisto (tenori), Juha Viitala (baritoni) ja Tuukka Haapaniemi (basso)

Yhtye on julkaissut 13 studioalbumia, joista 6 on myynyt kultaa. He ovat saavuttaneet suurta suosiota myös ulkomailla.

Stoltinkatu 9. Suositellaan saapumista ympäristöystävällisesti bussilla/jalan/pyörällä (pysäköintitiloja rajatusti).

• Musiikki Musiikki

Katso linkistä muutkin ADAMA -kulttuurisarjan tilaisuudet Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Maarian seurakunta