Lux Aeterna -konsertti

su 5.5. klo 19.00 – su 5.5. klo 20.00
Lux Aeterna

Turun tuomiokirkko

Lux Aeterna -konsertti Tuomiokirkon Oratoriokuoron esittämänä johdattaa valoisaan iäisyyteen

Lux Aeterna -konsertti johdattaa valoisaan iäisyyteen

Tuomiokirkon Oratoriokuoro johtajanaan Anu Åberg ja urkuri Markku Hietaharju esittävät Turun tuomiokirkossa sunnuntaina 5.5. konsertin ”Lux Aeterna”, jossa kuullaan Morten Lauridsenin musiikkia. Åbergin mukaan ”Lux Aeterna” on musiikillisesti ikuista, pehmeää ja läpikuultavaa, riemullistakin. Esiintyjät haluavat konsertillaan välittää musiikillista valoa tuomalla toivoa juuri tähän aikaan.

- Aika on haastava, puheet kovia ja monen tulevaisuudenkuvakin on synkeä. Ehkä maailmaa olisi hyvä katsoa myös toisenlaisten silmälasien läpi. Pehmeiden arvojen ajattelu tekisi monille ihmisille hyvää, Åberg aprikoi.

Lux Aeterna -konsertti Turun tuomiokirkossa sunnuntaina 5.5. kello 19. Liput 10 euroa.

• Musiikki Musiikki

Linkki avautuu uudessa välilehdessä