Vauvojen luontokylpy -pop up

to 2.5. klo 10.00 – to 2.5. klo 11.00
vauva pitää käpyä suussaan ja tekstissä sanotaan vauvojen luontokylpy ja kuvaaja Kaisa Vermasheinä

Henrikinkirkko

Tähkäpuisto

Luontokylpymaistiaisia Henrikinkirkon viereisessä Tähkäpuistossa!

Tervetuloa tutustumaan keväiseen luontoon ja Vauvojen luontokylpy -menetelmään. Vauvat pääsevät tunnustelemaan, ihmettelemään ja haistelemaan keväistä luontoa oman aikuisen kanssa.

Vauvojen luontokylpy -toiminta sopii noin 6-18 kk ikäisille vauvoille ja taaperoille sekä heidän perheilleen. Luontokylvyssä toimitaan vauvan oman ikätason ja kiinnostuksen kohteiden mukaisesti. Toimintaan ovat tervetulleita kaikenlaiset perheet sekä isovanhemmat, kummit ja muu vauvan lähipiiri.

Sateen sattuessa siirrymme Henrikinkirkon sisätiloihin.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Henrikinseurakunta

Turku Varhaiskasvatus

perhetyöntekijä
Henrikinseurakunta

Olen Henrikinseurakunnan perhetyönohjaaja ja vastaan alueellamme tehtävästä perhetyöstä. Minut voit tavata esimerkiksi perhekerhoissa, vauvatreffeillä ja erilaisissa perhetapahtumissa. Iloitsen kaikista ja kaikenlaisista kohtaamistani perheistä. Saan myös tehdä yhteistyötä päiväkotien ja muiden tahojen kanssa.

Voit liittyä sähköpostilistaamme lähettämällä sähköpostiosoitteesi minulle ja näin saat ajantasaista tietoa perheille suunnatusta toiminnastamme. Otan mielelläni vastaan myös ideoita ja kehittämisajatuksia, joten ole rohkeasti yhteydessä.

Tervetuloa mukaan toimintaan!