Keskustelutuki on Sinua varten

Keskustelutuki palvelee kaikkia kaupunkilaisia Turussa ja Kaarinassa.

• Tapaamiset ovat kahdenkeskisiä, luottamuksellisia ja ne käydään sinun ehdoillasi.
  • Keskustelutukeen saapuminen on lähete- ja diagnoosivapaata. Puhumaan pääset silloin kun sinulla on tarve.
  • Palvelu on maksuton.
  • Voit kääntyä seurakunnan tarjoaman keskustelutuen puoleen, vaikka et kuulusi kirkkoon.

Tukea oman tien löytämiseen.

Missä ja milloin tavataan?

• Keskustelutuen tapaamisia järjestetään arkipäivisin klo 15–19. Tapaamiset aina ajanvarauksella.
  • Yhden tapaamisen kesto on noin 45 minuuttia.
  • Tapaamiskertoja voi olla 1–5 tarpeidesi ja toiveidesi mukaan. Tapaamisten väli voi olla esimerkiksi 1–2 viikkoa. Joskus jo yksikin tapaaminen voi tuoda avun.

Ketkä ovat sinua vastassa?

Keskustelijat ovat pappeja ja diakoniatyöntekijöitä Turun alueen seurakunnista. Kirkon työntekijöillä on monipuolista ammatillista ymmärrystä keskustelu- ja henkisen tuen saralla. Heitä sitoo vaitiolovelvollisuus eikä tapaamisista tehdä muistiinpanoja.

» Tutustu keskustelutukea tarjoaviin työntekijöihimme tästä

Tapaamispaikat

Miten voin varata ajan?

• Voit varata ajan keskustelutuen tapaamiseen sähköisesti asiointipalvelussamme. » Siirry sähköiseen ajanvaraukseen tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä
  • Varaaminen ei vaadi kirjautumista eikä tunnistautumista. Vain yhteystietosi ja sinulle sopivan ajankohdan valinnan.
  • Voit myös halutessasi jättää puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi tällä sivulla olevaa chatti-boksiin, niin olemme sinuun yhteydessä kahden arkipäivän kuluessa. Varataan keskusteluaika yhdessä.
  • Sinulla on mahdollisuus varata lisää keskusteluhetkiä ensimmäisen käyntisi yhteydessä, jos koet että kaipaat tukea myös jatkossa.
// ]]>