Keskustelutuki – ilossa, surussa, hädässä ja tavallisessa

Turun ja Kaarinan seurakuntien keskustelutuesta löydät kuuntelevan korvan ja tukea elämän eri tilanteisiin.

Tapaamisissa voit puhua luottamuksellisesti esimerkiksi mielen hyvinvointiin, jaksamiseen, parisuhteen kiemuroihin tai yksinäisyyteen liittyvistä kysymyksistä. Olemme tukenasi myös elämän merkityksellisyyden tai hengellisyyden pohtimisessa. Tai vaikka miettiessäsi elämäsi tavoitteita.

Keskustelu käydään sinun ehdoillasi. Keskustelutilanteet ovat aina kahdenkeskisiä ja aiheina ovat ne asiat, joista sinä haluat puhua. Voit tuoda keskusteluun epävarmuutesi, huolesi, pelkosi, ilosi ja oivalluksesi. Hengellisistä asioista puhutaan vain jos sitä toivot.

Seurakuntiemme papit ja diakoniatyöntekijät ovat luottamuksellisia kuuntelijoita ja keskustelijoita erilaisissa elämäntilanteissa ja mieltä askarruttavissa kysymyksissä. Heillä on syvää ammatillista ymmärrystä keskustelu- ja henkisen tuen saralla.

Palvelu on maksuton ja lähete- ja diagnoosivapaa. Puhumaan pääset siis silloin, kun sitä itse koet tarvitsevasi. Keskustelutuki toimii Turun ja Kaarinan alueella.

Puhu ja tuuleta, kun elämä luo painetta.

Keskustelutuki on Sinua varten

Lisätietoa tapaamisista >