Olet lämpimästi tervetullut mukaan tilaisuuksiin ja toimintaan

Mukava kun poikkesit sivuillemme. Toivomme, että löydät kiinnostavaa toimintaa ja lähdet mukaan! Nähdään ja vietetään aikaa yhdessä. Tai tule itseksesi ihan vaan hiljentymään hetkiseksi. Olet tärkeä. Sinusta välitetään. Olet tervetullut joukkoon.

Huom: Hepokullan toiminnoissa muutoksia

Vettä ei tällä hetkellä käytetä nautittavaksi ja syytä tutkitaan edelleen. Tämä aiheuttaa muutoksia toimintaamme.
To 16.5. Soppatorstai PERUTTU - käyttöveden huonolaatuisuuden takia

Kesäesite

Toimintaa on kesälläkin. Katso uusi kesäesitteemme klikkaamalla tätä linkkiä.

Levon messu

Tervetuloa Levon messuun su 19.5. Maarian kirkkoon klo 10. Voit tuoda mukanasi luonnonkukkia. Messu aloittaa ADAMA -kulttuurisarjan ja 100 vuotisjuhliaan viettävä Verbum Sonans kuoro laulaa. Levon messua vietetään joka kuun kolmantena sunnuntaina. Siinä on mukana normaalia messua enemmän rauhan ja meditaation elementtejä. Viimeksi mukana oli Illusia-kuoro Oulunsalosta - tuosta 21.4. messusta on tallenne tässä linkissä.

Juuri lähti uutiskirje :)

Tilaa nyt kirjeemme niin saat sen vielä näin jälkikäteen - ensimmäiset tapahtumat ovat jo nyt viikonloppuna! Neljästi vuodessa kirjoittelemme kuulumisia ja jaamme vinkkejä tulevasta. Ympäristöä säästäen saat esitteetkin suoraan omaan postiin.

Tilaa Maarian seurakunnan uutiskirje klikkaamalla tätä linkkiä.

ADAMA -kulttuurisarja

Musiikkia, taiteilijoita kertomassa itse taideteoksistaan upouudessa Runosmäen monitoimitalo Riimissä, mielenkiintoisia keskusteluja kirkkotilan symboliikasta ja kirkonkelloista. Verbum Sonans -kuoro ja A capella -yhtye Club for Five... Klikkaa tästä lisätietoa ADAMAsta.

runosmäen monitoimitalo riimi ja teksti adama kulttuurisarja

Hyvän mielen leiri työikäisille

Sinapin leirikeskus ma 10.- ke 12.6.2024. Luvassa on mukavaa seuraa, puuhaa, luonnon kauneutta ja hiljentymistä. Voit vielä tiedustella mahdollisia peruutuspaikkoja. Klikkaa tästä ja lue lisää.

Yhteisvastuu logo

Alueellamme asuu paljon nuoria, jotka saavat apua juuri Sinun lahjoituksestasi. 2024 tuotoilla autetaan nuoria, jotka kokevat syvää yksinäisyyttä tai ovat vaarassa syrjäytyä, menettää elämänhallintansa tai mahdollisuutensa hyvään elämään Suomessa ja maailmalla. Lahjoita haluamasi summa MobilePaylla Maarian seurakunnan numeroon 49137.

Mihin viime vuonna kerätyt varat suunnattiin? Lue Yhteisvastuun sivultamme klikkaamalla tätä linkkiä. Siellä on myös muut tavat osallistua keräykseen.

Verbum Sonans - palveluvuorossa 100 vuotta

Lue juhlavuottaan viettävästä kuorosta lehtikirjoitus klikkaamalla tätä linkkiä.

Tästä linkistä pääset kuoron omille nettisivuille.

Ympäristödiplomi

Kannamme huolta kaikesta Luojan luomasta.
Klikkaa tästä partiolaisten kanssa tehtyyn ympäristötempaukseen.

Lue uutinen jo viidettä kertaa myönnetystä Ympäristödiplomista klikkaamalla tätä linkkiä.

Hiilineutraali kirkko 2029 Turussa ja Kaarinassa logo

Tutustuthan myös näihin

Laura Maria ja Aulikki

Aulikki ja Laura Maria - tält ja toispualt -podcasteja kuulet klikkaamalla tätä linkkiä.

Lue kirkkoherra Laura Maria Latikan Matkalla Maariassa blogia tästä linkistä.

Seuraa meitä somessa

Klikkaamalla tästä pääset Facebook sivuillemme