Lapset ja perheet

Kaikenlaiset perheet ovat tervetulleita Tuomiokirkkoseurakuntaan. Tarjoamme perheille mahdollisuuden kohdata toisia perheitä ja viettää aikaa yhdessä, sekä olemme perheiden tukena niin ilossa kuin surussa.

Toimintaa (päivitetty keväällä 2024)

Tuomiokirkkoseurakunnassa järjestetään säännöllisesti tekemistä perheiden pienimmille. Kaikki tapahtumat löydät tapahtumakalenterista - sieltä voit etsiä erityisesti lapsille ja perheille suunnattua toimintaa.

Tuomiokirkon muskariolkkari tiistaisin (Turun tuomiokirkko, Tomiokirkonkatu 1)

Tervetuloa muskariolkkariin! Muskarit kokoontuvat musisoimaan tiistaisin klo 10.15-10.45 ja klo 14.15-14.45.
Muskareiden välissä tarjolla kupillinen kuumaa ja rentoa yhdessäoloa kirkon sakastissa. Halutessasi voit ottaa omat eväät mukaan.

Toiminta on maksutonta ja avointa, ei ennakkoilmoittautumista. Muskari toimii pääasiassa kirkkosalissa. Joskus kokoonnumme Tark’ampujan kappelissa, mutta ohjaamme teidät aina oikeaan paikkaan. Muskarissa musisoimme monipuolisesti lorutellen, rytmitellen, liikkuen ja rytmisoittimia soitellen.
Muskaria ohjaavat lastenohjaajat Merja Forsman ja Niina Toivonen, mukana myös Tempo-panda ja Leo-nalle.
HUOM! Kevään viimeinen muskarikerta on 21.5.2024. Kesän jälkeen muskarit jatkuvat elokuussa.

Kirkonrotta

Täytyyhän kirkossa kirkonrotta olla, Tuomiokirkossa niitä on useampiakin! Kirkonrotta.fi -palvelussa on paljon tietoa seurakuntien tarjoamasta toiminnasta lapsille ja perheille Turun alueella. Kirkonrotan löydät niin instagramista kuin facebookistakin.

Siirry Kirkonrotan instagramiin tästä

Siirry Kirkonrotta.fi sivuille tästä linkistä

Siirry Kirkonrotan facebook-sivulle tästä

Monihaarainen kastepuu, jossa paljon vihreitä lehtiä. Lehtiin on kirjoitettu nimiä. Puun huipulla valkea kyyhky.

Vauva ja pieni lapsi värikkäät marakassit käsissään.

lastenohjaaja
Tuomiokirkkoseurakunta