Kesä 2024

Henrikinseurakunnassa on musiikkia myös kesällä!  Juhannusaaton perinteiset ja suositut laulajaiset kirkolla Ruususalissa klo 17. Kello 16:ta lähtien on mahdollista syödä ulkona myös grillimakkaraa (tuotto lähetykselle). Erityisen iloisia olemme uudesta, Henrikirkossa järjestettävästä musiikkisarjasta. Kesäkeskiviikon musiikkituokiot esittelevät taitavia muusikoita ja upeaa musiikkia. Musiikkihetkiin on vapaa pääsy!

Toukokuun 30. klo 12 puolenpäivän musiikkihetki

Richard Wagner: Viisi laulua Mathilde Wesendonckin runoihin
Annukka Kuivisto sopraano
Jaana Luuppala piano

Kesäkuu 13. klo 12 puolenpäivän musiikkihetki

Musiikkimeditaatio Bachin sävelin
Sini Eusebio, sello

Heinäkuun 11. klo 12 puolenpäivän musiikkihetki

Kesäisiä lauluja, Morel-kvartetti

Heinäkuun 25. klo 12 puolenpäivän musiikkihetki

Sibeliuksen Puu -sarja ja Chopinin etydejä
Markus Ollila, piano

Henrik´s Singers keskiviikkoisin klo 18. (kesälomalla, jatkamme syyskuun 6. päivä keskiviikkona klo 18 Ruususalissa)

Tarkempia tietoja kuoronjohtaja Olli-Pekka Laakkoselta 040-3417379

Torstaisin Ruususalissa klo 16.30-17 Muskarikuoro 6-8 -vuotiaille ja

klo 17-18 Lapsikuoro Satakieli +9 -vuotiaille

Lisätietoja kuoronjohtaja Hanna Pelkoselta p. 040-3417592

Taize -aamuhetket perjantaisin Henrikinkirkossa klo 9

Messukuoro sunnuntaisin Henrikinkirkossa klo 9.45. Avoin kuoro kaikille laulamisesta kiinnostuneille.

Messukuorolaiset syövät puuroa ennen messun alkua. Kuoro avustaa messussa kanttorin johdolla.
Messukuorolaisten puurohetki harjoitusten jälkeen ennen messua. Kuoro avustaa sunnuntaisin messussa.