Kirkko menee metsään Runosmäessä

Runosmäen Riihikalliolla, pururadan läheisyydessä, vietetään tänään keskiviikkona 8.6. klo 18 perinteistä Metsäkirkkoa. Maarian seurakunnan järjestämä kirkkohetki on ollut viime vuosina hyvin suosittu kesän aloitustapa.
orava-metsassa-vierimaa_M.jpg

Metsäkirkossa voi samanaikaisesti olla hiljentyä pyhän äärellä ja nauttia kesäisen luonnon kauneudesta. Paikalle voi paitsi tulla varta vasten myös pysähtyä ohimennen iltakävelyllä.

Riihikalliolle pääsee kävellen Runosmäen Nostoväenkadun päässä olevalta parkkipaikalta. Pururataa kuljetaan oikealle ja Y-risteyksestä jatketaan matkaa oikealle kääntyvää polkua.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 8.6.2016 / AH)

Wed Jun 08 11:31:01 EEST 2016