Lyhtykulkueessa joulutunnelmaan - HUOMAA PERUUTUS

Lyhtykulkue saattelee joulutunnelmaan  Koroisten ristillä Aurajoen rannassa ensi viikon keskiviikkoillan hämäränhyssyssä 15. joulukuuta.

porraskivellä valkoinen lyhty, jossa kynttilä sisällä

Koroisten lyhtykulkueeseen voi lyhtyineen liittyä mukaan Maarian kirkolta klo 17.30. Kirkolta on lyhyt kävely Koroistenniemelle. Koroisten ikivanhan kirkon raunioille pystytetyn ristin juurella viivähdetään hetkeksi Maarian seurakunnan jouluhartaudessa. Hartaus alkaa klo 18. Kotiseutuyhdistys Halinen-Räntämäki järjestää glögitarjoilun.

HUOM! BRINKHALLIN METSÄKIRKKO JA LYHTYKULKUE ON JOUDUTTU PERUMAAN KORONATILANTEEN VUOKSI:

(Brinkhallin jouluiseen metsäkirkkoon lähdetään lyhtykulkueena Brinkhallin kartanon pihasta klo 18. Kävelymatkaa kartanon metsään kertyy kulkueelle muutama sata metriä. Perillä metsän siimeksessä pidetään pieni lauluhetki ja hiljennytään joulun viestin äärellä. Kartanon pihamaalla on tullessa glögi-ja piparitarjoilu. Martinseurakunnan lisäksi tapahtumaa järjestävät Kakskerran Kaksoispiste ja Brinkhallin ystävät.)

Ja tunnelman takaamiseksi: muistathan ottaa oman lyhdyn mukaan! Koronatilanteen vuoksi kulkueeseen kannattaa varautua myös maskein.
Maarian kirkko on osoitteessa Maunu Tavastinkatu 2 ja Brinkhallin kartano Kakskerrassa osoitteessa Brinkhallintie 414.

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 9.12.2021 / MV - lisäys peruutuksesta 12.12.

Thu Dec 09 11:40:00 EET 2021