Soiva joulukalenteri virittää jouluun musiikin sävelin

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän vuoden 2021 somejoulukalenteri juhlistaa musiikkia.

Graafinen joulukuusi, jonka latvassa on iso keltainen tähti. Kuusen päällä teksti

Soivan joulukalenterin luukuista paljastuu Turun ja Kaarinan seurakuntien työntekijöiden, vapaaehtoisten, kuorolaisten ja seurakuntalaisten esittämiä jouluisia kappaleita. Kahden luukun takaa löytyy myös arkkipiispa Tapio Luoman tervehdys.

Soiva joulukalenteri alkaa ensimmäisenä adventtina 28.11. Hoosiannasta ja jatkuu jouluaattoon asti. Kalenterissa kuullaan niin joulun klassikoita, rakastettuja kuorokappaleita kuin uudempiakin tuttavuuksia. Luukuista löytyvät mm. Heinillä härkien kaukalo, Veni Veni Emmanuel, Sankta Lucia, ljusklara häring, Kantelettaren runoista tuttu Jouluna jumala syntyi. Luukkuja on niin laulettuna kuin esimerkiksi uruilla ja ukulelella soitettuna.

Joulukalenteria voi seurata Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän Facebook-sivulla, Instagram- ja Twitter-tileillä sekä Youtube-kanavalla.

Kirkko Turussa ja Kaarinassa / Facebook
Kirkko Turussa ja Kaarinassa (@turunsrk) / Instagram