Cumina konsertoi Mikaelinkirkossa

Suomen Lähetysseuran nuorten musiikkiryhmä Cumina saapuu esiintymään Mikaelinkirkkoon perjantaina 19.11. klo 20.30. Konserttiin on vapaa pääsy. Kolehti kerätään Suomen Lähetysseuran Tasauskeräyksen hyväksi. Käteisen lisäksi kolehtiin voi osallistua MobilePayn ja korttipääteen kautta.

Värikäs logo jonka kirjaimista muodostuu sana Cumina

Cumina on Suomen Lähetysseuran vuosittain koottava nuorten musiikkiryhmä, johon valitaan hakemusten perusteella noin 20 soittajaa ja laulajaa. Konserttiohjelmisto koostuu pääasiassa suomalaisesta hengellisestä musiikista sekä perinteisistä afrikkalaisista lauluista. Kappaleet sovitetaan kokoonpanolle sopiviksi ja toteutetaan laulaen, soittaen ja tanssien.

Tervetuloa turvallisesti! Tilaisuuteen osallistuminen edellyttää voimassa olevan koronapassia. Koronapassi tarkistetaan kirkon ovella. Koronapassia ei tarkisteta alle 16-vuotiailta. Osallistuminen ei ole mahdollista ilman koronapassia.

(Seurakuntayhtymän viestintä 12.11.2021, päivitetty 18.11.2021 / MS)

Fri Nov 12 10:09:00 EET 2021