"Tuulien teitä" — Pirkko Arolan runoilijavierailu Maarian kirkossa

Kirjallisuusiltapäivässä la 13.11. klo 15 vieraana Pirkko Arola

”Lasken matkaan leijan kauneimman. Se saa lentää tuulien teitä…”

Tuulien teitä -laulun runoilija Pirkko Arola vierailee kirjallisuusiltapäivässä lauantaina 13.11. klo 15 Maarian kirkossa.

Tilaisuudessa Pirkko Arola avaa luomistyönsä ja laulujensa taustoja. Kanttori Riina Rautakoski yhtyeineen esittää lauluja ja laulattaa yleisöä. Tapahtuman innoittamana runoilija on kirjoittanut tunnettuun Tuulien teitä -lauluunsa uuden, ajankohtaisen säkeistön.

Pirkko Arola on monipuolinen kirjailija, jonka pajassa on syntynyt runoja, aforismeja, näytelmiä, romaaneita ja tietokirjoja.

Arolan laululyriikka kuuluu monen kuoron ohjelmistoon. Yli kolmekymmentä säveltäjää on antanut hänen sadoille runoilleen laulun siivet.

Tuulien teitä -kirjallisuusiltapäivässä vieraana runoilija, pastori Pirkko Arola lauantaina 13.11. kello 15 Maarian kirkossa, Maunu Tavastinkatu 2. Vapaa pääsy.

Maarian srk:n viestintä 4.11.21 / Eka

2021-11-04 08:18:50.0