Naimisiin suorassa lähetyksessä

Turun tuomiokirkosta on nyt mahdollista lähettää yksityistilaisuuksia suorana verkkolähetyksenä. Tapahtuma taltioidaan myös jälkikäteen katsottavaksi tallenteeksi.

häiden videokuvaus_M.jpg

Virtuaalikirkko tarjoaa nyt uudenlaisen videotaltioinnin monikameratekniikalla. Haluttaessa tilaisuudesta tehdään salasanasuojattu lähetys, jolloin myös kauempana olevat ystävät ja sukulaiset voivat osallistua tapahtumaan internetin välityksellä.

Käytössä on kolme teräväpiirolaatuista robottikameraa ja kirkkosaliin asennetut yleismikrofonit. Tallenne toimitetaan aina muistitikulla, mutta sen lisäksi voi valita myös DVD- tai Blu-ray-levyn.

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä lähettää Turun tuomiokirkon sunnuntain messut suorana verkkolähetyksenä Virtuaalikirkon kautta. Heinäkuussa tulee kuluneeksi viisi vuotta Turun tuomiokirkon ensimmäisestä reaaliaikaisesta lähetyksestä.

Virtuaalikirkko tarjoaa suorana lähetyksenä jumalanpalveluksia, musiikkitapahtumia sekä yksityisenä perhejuhlia.

Lisätietoa:

Ilmari Mäenpää

ilmari@virtuaalikirkko.fi

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 17.5.2016 M.M)

Tue May 17 14:58:00 EEST 2016