Hepokullassa lauletaan harmonikan tahtiin

Harmonikkailta_L.jpg

Hepokullan seurakuntatalolla raikuu keskiviikkona 18. toukokuuta yhteislaulu ja harmonikkamusiikki, kun talossa järjestetään kaikille avoin Harmonikkailta. Kello 18 alkavassa tilaisuudessa lauletaan suomalaisten rakastamia tuttuja sävelmiä, kuten Tapio Rautavaaran Reissumies ja kissa, Arja Havakan Lokki ja kesäinen Suvivirsi. Harmonikkaa soittaa Merja Forsman ja esilaulajana on Juhani Forsman.

– Tapahtuman suosio on säilynyt vuodesta toiseen yhtä suurena, ja siksi olemme jälleen kerran halunneet järjestää tämän tilaisuuden. Ilta on mukavaa yhdessäoloa musiikin merkeissä, Maarian seurakunnan kappalainen Meeri Kokkola kertoo.

Illassa voi nauttia paitsi musiikista myös munkkikahvilan tuoreista munkeista ja kahvista sekä partiolaisten makkarakioskin antimista. Kahvila ja kioski ovat auki klo 17.30 alkaen.

Harmonikkailta
18.5. klo 18
Hepokullan seurakuntatalo
vapaa pääsy