Helluntaina taidekappelissa vietetään Ekumeenisia nyyttikestejä

Ekumeeninen taidekappeli täyttää 11 vuotta. Syntymäpäivää juhlistetaan helluntaina 15.5. klo 18 alkavin ekumeenisin nyyttikestein. Nyyttikestit liittyvät usein yhdessä syömiseen. Tässä yhteydessä niillä on kuitenkin ihan oma merkityksensä.

- Ekumeeniset nyyttikestit tarkoittavat sitä, että jokainen ohjelmaa järjestävä taho tuo mukaan ohjelmanyyttinsä. Perinteinen nyyttikesteihin liitettävä ruumiin ravintoa saadaan tilaisuuden jälkeen nautittavista pienistä mehu- ja keksitarjoiluista, kertoo ohjelmajärjestelyissä mukana oleva Tapani Rantala.

Ekumeenisissa nyyttikesteissä on luvassa raamatunlukua ja lyhyitä puheenvuoroja. Musiikkia tarjoilevat mm. Ilona-lauluryhmä, Varissuon veisaajat ja ryhmä kansainvälisestä seurakunnasta. Iltahartauden pitää rovasti Hannu Konola. Mukana myös Miika Ahola, Taisto Toivola ja Tapani Rantala. Tilaisuuden järjestää Pyhän Henrikin ekumeeninen taidekappeli.

Ekumeeniset nyyttikestit helluntaina 15.5. klo 18 Pyhän Henrikin ekumeenisessa taidekappelissa (Seiskarinkatu 35, Turku).

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 2.5.2016 / LK)

Mon May 02 11:39:00 EEST 2016