Suvihartaudet alkavat 6.6.

Yhteys luonnon ja Luojan kanssa ovat kaipauksen kohteitamme. Kesä kutsuu taasen Ruissalon kauniin luonnon keskelle hiljentymään yhteisesti avaran taivaan alla.

Voikukat

Mikaelinseurakunnan järjestämät Ruissalon metsäkirkon suvihartaudet starttaavat sunnuntaina 6.6. Suvihartauden toimittavat pappi ja kanttori. Paikan päällä on virsikirjat. Istuinpaikkoja löytyy puupenkeistä ja kalliolta. Riippuen säästä voi olla hyvä ottaa mukaan istuinalunen tai sateenvarjo. Suvihartauksia vietetään joka toinen sunnuntai klo 18 alkaen.

Tämän hetkisen (4.6.) koronaohjeistuksen mukaan henkilömäärää ei ole rajattu, mutta pidetään kuitenkin turva-asia mielessä. Metsäkirkon alueella on hyvin avaraa tilaa ja turvavälit on helppo pitää. Muistathan myös maskisuosituksen.

Ruissalon metsäkirkko sijaitsee Honkapirtin takaisessa metsässä. Osoite on Albert Ravilan raitti. Honkapirtin parkkipaikalta on viitoitus (Viitoissa lukee "Metsäkirkko"). Bussi nro 8 tuo Ruissaloon, mutta reippailu polkupyörällä voisi olla myös hyvä vaihtoehto. Autolla tullessa parkkipaikka löytyy Honkapirtin parkkipaikalta.

Suvihartaus Ruissalon metsäkirkossa
joka toinen su klo 18 (6.6.-29.8.)

Turun Mikaelinseurakunta 2.6.2021 / Timo Hanttu

2021-06-02 11:32:00.0