Tervetuloa, Hanne!

Meillä on ilo kertoa, että monille meistä tuttu Hanne Tuulos on toukokuun vaihteessa aloittanut Mikaelin uutena pappina.

Hanne Tuulos Mikaelinkirkon edessä

Hanne työskentelee erityisesti diakoniapastorina, vapaaehtoistyön organisointiin liittyvien asioiden ja nuorempien senioreiden parissa sekä on mukana mm. syksyllä alkavien SuperSunnuntaiden suunnittelussa ja toteutuksessa, uudenmuotoisen evankelioimistyön kehittämisessä ja monessa muussa.

-Mikaelissa parasta ovat ihanat seurakuntalaiset ja koko ajan uudelle avoin, innostunut ilmapiiri, Hanne summaa omaa melkein yhdeksän vuoden kokemustaan kotiseurakunnastaan. -Innostavaa ovat myös monet erilaisten ihmisten kanssa rakenteilla olevat kohtaamisen ja ystävyyden paikat, joissa Jeesuksen lempeät kasvot voivat löytyä.

Näitä erilaisia kohtaamisen ja ystävyyden tilanteita ja paikkoja toivottaa Hanne sinut tervetulleeksi ideoimaan ja rakentamaan kanssamme. Ja me toivotamme Hannen lämpimästi tervetulleeksi seurakuntaamme ja työyhteisöömme

Turun Mikaelinseurakunta 4.5.2021 HT / TH

Tue May 04 21:40:33 EEST 2021