Mikä on elämän tarkoitus? - Tule mukaan Online Alfaan!

Onko korona pysäyttänyt miettimään syvemmin elämää? Kuka meitä johdattaa elämässä? Mitä usko voisi tarjota elämääni? Kuka on Jeesus? Jos nämä asiat mietityttävät, niin nyt on ainutkertainen mahdollisuus pohtia näitä kysymyksiä yhdessä muiden kanssa omalta kotisohvalta käsin!

Alfa -kurssin logo.

Mikaelin- ja Martinseurakunnissa alkaa tänä keväänä ensimmäistä kertaa Online Alfa -kurssit.

Mikaelin kymmenen kerran kurssi pidetään Zoom:ssa torstaisin 4.3.-6.5.2021 klo 18-19:30, jonka lisäksi varaa kalenteriisi lauantai 24.4. klo 10-14. Katsomme yhdessä aiheesta aluksi n. 25 minuutin videon, jonka jälkeen jakaannumme pienryhmiin keskustelemaan ja pohtimaan aihetta. Kurkkaapa lyhyt alfa-traileri aiheesta! Ilmoittautuminen ja lisätietoja alla olevan linkin kautta. https://www.lyyti.in/onlinealfa2021

Martinseurakunnan Online Alfa alkaa keskiviikkona 10.3. klo 18 ja loppuu 12.5. Kurssista voi kysyä Liisa Kuuselalta, liisa.kuusela@evl.fi. Mukaan voi ilmoittautua Liisalle tai osoitteessa missioyhteisö.fi/alfaonline.

YouTube-video

Turun Mikaelinseurakunta 18.2.2021 / JA, TH