Kirkonmäki-tapahtuma kutsuu perheet Mikaelin kirkolle

Mikaelin kirkolla riittää sunnuntaina 10.4. tekemistä koko perheelle. Klo 15–17 vietettävässä Kirkonmäki-tapahtumassa sekä isot että pienet voivat mm. tutustua paloautoon ja Mikaelin kirkon urkuihin sekä rapsutella kaverikoiria.
Mikaelin-kirkon-ovet-Jakonen_L.jpg

Luvassa on myös ponikärryajeluja, grillimakkaraa, kasvomaalausta ja mahdollisuus koota linnunpönttö. Sisällä kirkossa on lapsille on non-stop‑puuhapaja ja -muskari.

Kirkonmäki-tapahtuma huipentuu klo 17 vietettävään Mikaelmessuun. Perhemessuna vietettävän jumalanpalveluksen musiikista vastaa Jippu bändinsä kanssa. Messu toteutetaan lasten ehdoilla ja ohjelmassa on mm. askarteluhetki. Messu päättyy yhteiseen iltapalaan kirkossa. ​

Kirkonmäki-tapahtuma
Mikaelin kirkonmäki