Juttelemaan ja ehtoolliselle Mikaelinkirkkoon

Mikaelinkirkko on avoinna arkipäivisin ja viikonvaihteessa.  Maanantaista perjantaihin ja sunnuntaisin seurakunnan työntekijä on myös tavattavissa kirkossa. Keskiviikkona hiljennytään lyhyeen ehtoollishetkeen.

Talvinen Mikaelinkirkko Puistokadulta kuvattuna.

Kaunis Mikaelinkirkko on 25.1. alkaen avoinna hiljentymistä ja tutustumista varten arkipäivisin ma-pe klo 11-17 sekä viikonvaihteessa la klo 10-15 ja su klo 12-14.  Seurakunnan työntekijä on päivystämässä kirkossa ma-pe klo 15-17 ja su klo 12-14. Tuolloin sinulla mahdollisuus keskusteluun, sielunhoitoon, rippiin ja rukoukseen. Olemme myös tavoitettavissa puhelimitse ja sosiaalisen median kautta.

Perinteisen iltamessun paikalla on Mikaelinkirkossa keskiviikosta 27.1. alkaen lyhyt ehtoollishetki. Koska kirkkoon voi tulla kerrallaan vain 10 henkilöä, olemme järjestäneet niin, että illassa on neljä peräkkäistä ehtoollishetkeä: Klo 17.00, 17.15, 17.30 ja 17.45. Voit tulla ehtoolliselle oman aikataulusi mukaan.

Noudatamme jo tutuksi tulleita turvaohjeita yleisesti kirkossa ja ehtoollisen nauttimisessa. Kirkon eteisessä on käsidesiautomaatti, muistathan myös kasvomaskin. Olemme läsnä sinua varten kirkossa. Lämpimästi tervetuloa ehtoollispöytään, juttelemaan ja tapaamaan.

Turun Mikaelinseurakunta 20.1.2021 / TH

2021-01-20 22:32:00.0