Siunattua uutta vuotta 2021 – hiljenny verkkohartauksien pariin 1.1.

Turun ja Kaarinan seurakunnissa uusi vuosi otetaan vastaan netissä ja Facebookissa järjestettävin uudenvuodenpäivän jumalanpalveluksin. Tervetuloa hiljentymään ja hyvästelemään mennyt vuosi!

Lähikuva tähtisädetikusta, kuvan päällä seurakuntayhtymän logo ja teksti

Vuoden ensimmäisen päivän jumalanpalveluksissa puhutaan Jeesuksesta, hänen nimensä merkityksestä. Jeesus-nimi tarkoittaa ’Herra on apu, Herra pelastaa’.

Jumalanpalveluksia ja hartauksia uudenvuodenpäivänä perjantaina:

Turku rukoilee: kristittyjen yhteinen uuden vuoden juhla 1.1.2021

TurkuMission ja Turun alueen seurakuntien perinteinen uuden vuoden juhla toteutetaan striimattuna live-lähetyksenä perjantaina 1.1. klo 18 alkaen osoitteessa www.facebook.com/turkumissio.

Illan ylistysmusiikista vastaa Heikkilä houseband, rukousopetuksen pitää Vapaakirkon kirkkokunnanjohtaja Hannu Vuorinen. Tilaisuuden juontaa Mikaelinseurakunnan kappalainen Pasi Jaakkola. Mukana on rukoilijoita Turun seudun seurakunnista.

TurkuMissio ry on Turun alueen kristillisten seurakuntien ja järjestöjen perustama yhdistys, joka muun muassa tukee vaikeissa elämäntilanteissa olevien elämänhallintaa kristilliseltä arvopohjalta.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 29.12.2020 / AR)

Tue Dec 29 16:58:00 EET 2020