Arkkipiispan joulukalenteri: 24 tarinaa joulun odotukseen

Arkkipiispa Tapio Luoma vie Nalle-Kallen kanssa joulutunnelmaan! Arkkipiispa lukee 1.12. avautuvassa joulukalenterissaan yhden sadun joka päivä aina jouluaattoon asti.

Visuaalinen joulukalenterin kuvituskuva, jossa arkkipiispa, nalle-pehmolelu ja teksti

Joulukalenteria voi seurata Kirkko Turussa ja Kaarinassa -Facebook-sivulla. Uuden luukun taakse pääsee kurkistamaan päivittäin jo aamuseitsemältä.

Satuja saatiin mukaan kirjailijoilta Hannele Huovi, Roope Lipasti, Timo Parvela, Pia Perkiö, Satu Reinikainen ja Tuutikki Tolonen. Myös lastenohjaajat Niina Toivonen ja Tarja Rinta-Jouppi ovat kirjoittaneet satuja. Sadut ovat valinneet Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän varhaiskasvattajat.

Videot on kuvannut ja editoinut Simo Ahtee, visuaalisuudesta vastaa Mari Mero. Kalenterin on tuottanut Turun ja Kaarinan seurakuntien viestintäpalvelut.

Lähde kanssamme matkalle kohti joulua!

(Seurakuntayhtymän viestintä 27.11.2020)

Fri Nov 27 12:02:00 EET 2020