Kirkonrotat matkalla jouluun – Hildan ja Huldan joulukalenteri aukeaa 1.12.

Kirkonrotat Hilda ja Hulda ovat tehneet lasten iloksi oman videojoulukalenterin. Kalenterissa rottasiskokset matkaavat jouluun ja muistelevat jouluisia hyvän mielen asioita. Ensimmäinen luukku aukeaa joulukuun ensimmäisenä päivänä.

Kirkonrotat istuvat joulukuusen edessä, kuvituskuva.

Kirkonrotat ovat vierailleet ja esiintyneet paljon mm. päiväkodeissa, ja he ovat saaneet runsaasti pieniä faneja. Viime keväälle oli jo tehty esitys tunnetaidoista nimeltä Tunne tunne, mutta sen 33 varattua esitystä ehdittiin vain aloittaa, kun korona sekoitti suunnitelmat. Mutta heti kun esiintymiset ovat taas mahdollisia, esityksiä jatketaan.

Tämä toimintamuoto on mieluisa lastenohjaajille Marianna Koskelalle ja Satu Ilanolle, jotka työskentelevät lapsiperheiden omassa paikassa, Skappelissa, Skanssin kauppakeskuksessa.

Hildan ja Huldan seikkailuja voi seurata 1. joulukuuta alkaen joka päivä jouluaattoon asti. Joulukalenteri löytyy Hildan ja Huldan Facebook-sivulta tai YouTubesta sekä Skappelin Facebookista. Videot ovat 2–3 minuuttia pitkiä.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 17.11.2020)

Tue Nov 17 09:25:00 EET 2020