”Pintaa syvemmälle piispanvaaliin”: keskustelua tulevan piispan kanssa

Turun tuomiokirkkoseurakunnan kappalainen Miika Ahola jututtaa piispaehdokkaita Facebookiin livestriimattavassa ”Pintaa syvemmälle piispanvaaliin” -sarjassa. Turun arkkihiippakunnassa käydään piispan vaali marras-joulukuussa 2020.

Kaksi mieshenkilöä istuu tuoleilla ja keskustelevat keskenään, taustalla alttari.

Pintaa syvemmälle -keskustelusarjassa käsitellään erilaisia teologisia, filosofisia ja eettisiä teemoja. Miika Aholan (vas.) vieraana on käynyt mm. uskonnonfilosofian professori Sami Pihlström.

Keskusteluja voi seurata maanantaisin kello 18 Tuomiokirkkoseurakunnan Facebook-sivulta, myös jälkikäteen. Turun Mikaelinseurakunnan kirkkoherran Jouni Lehikoisen kanssa käyty keskustelu on jo katsottavissa.

Seuraavaksi ääneen pääsevät 5.10. Malmin seurakunnan kirkkoherra Heikki Arikka, 12.10. Porin Teljän seurakunnan kirkkoherra Kaisa Huhtala ja 19.10. Turun arkkihiippakunnan hiippakuntadekaani Mari Leppänen.

(Tuomiokirkkoseurakunnan ja seurakuntayhtymän viestintä 30.9.2020)

Wed Sep 30 12:25:00 EEST 2020