Martinkirkossa vietetään konfirmaatiomessua

Sunnuntaina 13. syyskuuta klo 10 Martinkirkossa on vuorossa konfirmaatiomessu. Messu striimataan ja sen voi seurata myös seurakunnan Facebookin kautta.

seinämaalaus, enkeli, ehtoollispikari

Alttarille tullessa voi nähdä seinämaalauksessa enkelin. Kuva Timo Jakonen

Sunnuntaina 13.9. klo 10 Martinkirkossa vietetään konfirmaatiomessua, jossa konfirmoidaan seurakuntamme rippikoulun käyneitä nuoria.

Toivomme kaikkien konfirmaatiovieraiden saavan paikan kirkossa. Koronan vuoksi kirkossa noudatetaan turvavälejä. Turvavälein Martinkirkkoon mahtuu enintään 140 henkilöä.

Henkilörajoitteista johtuen pyydämmekin, että muut seurakuntalaiset harkitsevat sunnuntain jumalanpalvelukseen osallistumista esimerkiksi reaaliaikaisen virtuaalilähetyksen välityksellä Martinseurakunnan Facebook-sivulla. Ehtoollinen jaetaan messussa poikkeuksellisesti vain konfirmoitaville nuorille.

Messu striimataan osoitteessa www.facebook.com/martinseurakunta

(Martinseurakunta ja seurakuntayhtymän viestintä 11.9.2020 / PH)

2020-09-11 14:44:44.0