Arkijärkeä radiokanavilta

Laittaako arki kapuloita rattaisiin? Diakoniatyöntekijät neuvovat kapuloiden irroittelussa viidellä radiokanavalla.

Tällä viikolla Radio Cityssä, Iskelmässä, Auran Aalloilla, Nostalgiassa ja Ysärissä on alkanut Arkijärkeä-sarja., jossa diakoniatyöntekijät ammentavat ammatillisesta kokemuksestaan neuvoen ja vinkaten hyviä käytäntöjä arjen, raha-asioiden ja pärjäämisen ja ihmissuhteidenkin avuksi silloin kun arki mättää kurjasti eivätkä omat neuvot oikein tunnu riittävän.

Arkijärkeä-ohjelmia lähetetään noin joka toinen viikko ja ohjelmaviikoilla radioiden ohjelmavirrassa pyörii aina kolme tai neljä eri teemaa.  Arkijärkeä-ohjelmat julkaistaan myöhemmin myös seurakuntien Kirkko Turussa ja Kaarinassa -tilillä Soundcloudissa..

Äänessä Arkijärkeä-ohjelmissa ovat turkulaiset ja kaarinalaiset diakoniatyöntekijät ja ohjelmat tuottaa Kirkko Turussa ja Kaarinassa.

(Seurakuntayhtymän viestintä 20.8.2020)

2020-08-20 13:57:18.0