Talous- ja kehittämisjohtajaksi valittiin Timo Laakso

Seurakuntayhtymän yhteinen kirkkovaltuusto valitsi talous- ja kehittämisjohtajaksi torstain kokouksessaan ekonomi, KTM Timo Laakson.

Laakso siirtyy seurakuntayhtymään LähiTapiola-ryhmän talousjohtajan tehtävästä. Hän on valmistunut Turun kauppakorkeakoulusta ja asuu Raisiossa. Hän aloittaa virassaan syksyllä.

Seurakuntayhtymän talousjohtajan virka muutettiin vuosi sitten talous- ja kehittämisjohtajan viraksi. Talous- ja kehittämisjohtaja vastaa seurakuntayhtymän taloudesta, johtaa talous- ja kehittämispalveluita sekä johtaa ja valvoo seurakuntayhtymän sijoitustoimintaa. Hän vastaa yhdessä strategiaryhmän kanssa seurakuntayhtymän strategiatyöstä ja toiminnan aktiivisesta kehittämisestä.

Määräaikaan mennessä virkaan tuli 26 hakemusta. Talous- ja kehittämisjohtaja on yksi seurakuntayhtymän kolmesta viranhaltijasta, joiden valinnasta päättää yhteinen kirkkovaltuusto.

(Seurakuntayhtymän viestintäpalvelut 11.6.2020 / PH)

Thu Jun 11 19:07:02 EEST 2020