Jumalanpalvelusten suoratoistot jatkuvat

Turun ja Kaarinan seurakuntien jumalanpalveluksia ja messuja on edelleen mahdollista seurata verkon välityksellä. Lisäksi striimataan ja videoidaan monenlaisia muita tilaisuuksia, kuten konsertteja sekä rukous- ja keskusteluhetkiä. Seurakuntakohtaiset aikataulut löytyvät seurakuntien nettisivuilta.

Hämärässä oleva kameran näyttöruutu, jossa näkyy lavalla tapahtuvaa toimintaa.

Henrikinseurakunnassa on siirrytty yleisöllisiin messuihin. Myöhemmin harkitaan messujen striimauksia valikoiden.

Kaarinan seurakunta pitää aamurukouksen Facebook-sivuillaan joka keskiviikko klo 10, syyskuun loppuun asti. Tervetuloa mukaan rukoukseen kotisohvalta tai vaikka metsän rauhasta!

Katariinanseurakunnan sunnuntain klo 10 jumalanpalveluksia voi seurata seurakunnan Facebookissa heinäkuun loppuun saakka. Jatkossa seurakunnan jumalanpalveluksia striimataan satunnaisesti, seuraa ilmoittelua. Lisäksi Facebookissa järjestetään muita striimattuja tai videoituja tilaisuuksia, mm. Kesäkahvila-livelähetys keskiviikkoisin klo 13 elokuun loppuun asti, Hyvän teossa -lähetyslive perjantaisin klo 13 sekä iltavirsi (live tai nauhoite) koko syksyn joka ilta klo 21.

Maarian seurakunnan suorat lähetykset osoitteessa maarianseurakunta.fi seuraavasti:

• 14.6. klo 11 Kärsämäen kappeli
  • 20.6. (juhannuspäivä) klo 10 Maarian kirkko
  • 21.6. klo 10 Maarian kirkko
  • 28.6. klo 10 Maarian kirkko
  • 5.7. klo 11 Kärsämäen kappeli
  • 12.7. klo 11 Kärsämäen kappeli
  • 19.7. klo 11 Kärsämäen kappeli
  • 26.7. klo 10 Maarian kirkko
  • Lisää Maarian kirkon live-lähetyksiä myöhemmin syksyllä.

Martinseurakunnan Facebookissa voi seurata Martinkirkossa sunnuntaisin klo 10 pidettäviä messuja ja jumalanpalveluksia sekä Suvi Soi! -kirkkokonsertteja kesä-elokuussa. Lisäksi striimataan keskiviikon rukoushetket 10.6. alkaen: klo 8.30 Laudes ja klo 21 Kompletorio.

Mikaelinseurakunnassa striimataan kesällä ainakin 14.6. klo 10 messu ja 21.6. klo 18 Ruissalon metsäkirkko.

Paattisten seurakunnan jumalanpalvelusten kesä- ja heinäkuun saarnat ovat kuunneltavissa puhelinnumerosta 02 484 6065 paikallispuhelumaksun hinnalla.

Tuomiokirkkoseurakunnan sunnuntain klo 10 jumalanpalvelukset jatkuvat virtuaalikirkko.fi-palvelussa ja seurakunnan Facebook-sivuilla.

Ruotsalaisen seurakunnan (Åbo svenska församling) sunnuntain klo 12 jumalanpalvelukset vuoden loppuun osoitteessa virtuaalikirkko.fi. (Huom! toimitalo Aureliassa 9.8. klo 12 pidettävää jumalanpalvelusta ei striimata).

(Seurakuntayhtymän viestintä 9.6.2020 / AR)

(Uutista päivitetty 3.8., tarkennettu tietoja Katariinanseurakunnan ja Åbo svenska församlingin elokuun toiminnan osalta.)

(Uutista päivitetty 10.8., tarkennettu tietoja Maarian seurakunnan osalta.)

(Uutista päivitetty 14.8., lisätty tieto siitä, että Kaarinan seurakunnan Facebook-aamurukoukset jatkuvat syyskuun loppuun asti.)

(Uutista päivitetty 24.8., lisätty tieto siitä, että sunnuntain ruotsinkieliset jumalanpalvelukset jatkuvat vuoden loppuun.)

Tue Jun 09 16:19:00 EEST 2020