Kevätkirkoissa soi Suvivirsi

Päiväkodeissa ja kouluissa on kevätkauden päättämisen aika. Tuomiokirkkoseurakunta ja Katariinanseurakunta valmistivat kevätkirkkovideot katsottaviksi.

Vaaleanpunaisia ruusuja.

Suvi suloinen alkaa.

Katariinanseurakunnan kevätkirkkovideolla kappalainen Anna Hälli, seurakuntapastori Remo Ronkainen ja johtava nuorisotyöntekijä Taru Heikkonen sekä viereisen Nummen koulun lapset tuovat kesätunnelman, siunauksen ja Suvivirren ulottuvillesi. Videolla esiintyy Kaarinan seurakunnan nuorisotyöntekijä Jens Salama. Videon on kuvannut Simo Ahtee. Klikkaa videoon.

Turun tuomiokirkkoseurakunta teki oman kevätkirkkotallenteen päiväkodeille, alakouluille ja yläkouluille oman seurakunnan päiväkodeille ja kouluille, mutta yhtä lailla meille kaikille katsottavaksi. Kaikki kolme löytyvät osoitteesta www.virtuaalikirkko.fi.

Päiväkotien kevätkirkossa Tuomiokirkkoseurakunnan lastenohjaajat Merja Forsman ja Niina Toivonen, seurakuntapastori Jenni Pihajoki sekä musiikkikasvattaja Patrik Hvitsjö tuovat lapset suloiseen suveen. Klikkaa videoon.

Alakoulujen kevätkirkossa siunauksen ja musiikkitervehdyksen tuovat nuorisotyönohjaaja Tommi Santala, seurakuntapastori Jenni Pihajoki ja musiikkikasvattaja Patrik Hvitsjö. Klikkaa videoon.

Yläkoulujen kevätkirkon toteuttivat seurakuntapastori Peter Eriksson, musiikkikasvattaja Patrik Hvitsjö ja kolme seurakunnan isosta. Klikkaa videoon.

Siunattua suvea seurakunnista!

(Seurakuntayhtymän viestintäpalvelut 29.5.2020 / PH)

Fri May 29 15:14:00 EEST 2020