Jipun pääsiäiskonsertti siirtyy nettiin

Hiljaiselle viikolle suunniteltu Getsemane -ilmaiskonsertti siirtyy internettiin.

Jipun Getsemane cd-levyn kansikuva

Konsertti kuvataan Mikaelinkirkossa ja se on nähtävissä suorana lähetyksenä kiirastorstaina 9.4. klo 19 Mikaelinseurakunnan sivuilla: www.mikaelinseurakunta.fi

Konsertti perustuu musiikkievankelista Jipun samannimiseen levyyn. Siinä hän esittää pääsisäiseen liittyviä hengellisiä lauluja, kuten Käy yrttitarhasta polku, Ristin luona tai Jari Levyn säveltämä ja sanoittama nimilaulu Getsemane. Lauluja säestää konsertissa pianisti Lauri Koittola.

Jippu itse kuvaa konsertin kappaleita seuraavasti: ”Kokemukseni särkymisestä on ollut syvä enkä olisi koskaan tässä, ellen olisi saanut kokea eheyttävää ristin voimaa, joka rakasti minut takaisin sellaiseksi kuin olen. Haluan levyllä ja konsertilla enemmän kuin koskaan todistaa siitä rakkaudesta, mikä meille on annettu Jeesuksessa.”

Getsemane – pääsiäiskonsertti to 9.4. klo 19 osoitteessa www.mikaelinseurakunta.fi. Vapaa pääsy. ​

Turun Mikaelinseurakunta 7.4.2020 / PJ, TH

2020-04-07 18:42:00.0