PERUUTETTU Juhlakonsertti talvisodan päättymisen kunniaksi

Konsertti on peruutettu koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi Talvisota päättyi maaliskuussa 1940. Sen kunniaksi Turun tuomiokirkossa järjestetään sunnuntaina 15.3. klo 18 juhlakonsertti, jossa esiintyvät Jussi Vänttinen, baritoni, ja Tomi Satomaa, piano ja urut.

Lääkintämies syö välipalaa metsässä syksyllä 1939.

Lääkintämies metsässä syksyllä 1939. Kuva SA-kuva.

Sibeliuksen Finlandialla alkavan konsertin ohjelmisto edustaa tuttuja kotimaisia klassikoita.

Kymmenen euron hintaisia lippuja on myynnissä kirkon ovella ennen konsertin alkua, veteraanit pääsevät ilmaiseksi. Lippuja voi myös varata Turun sotaveteraanien toimistolta. Konsertin tuotto käytetään kokonaisuudessaan Varsinais-Suomen veteraanien sekä heidän puolisoidensa ja leskiensä hyväksi.

Konsertin järjestävät yhteistyössä Turun tuomiokirkko, Sotiemme veteraanit, Sotiemme naiset, Jussi Vänttinen ja Tomi Satomaa.

(Seurakuntayhtymän viestintäpalvelut 5.3.2020 / MS)

2020-03-05 09:17:00.0