Perheiden iloinen laskiaisrieha Maariassa

Maarian seurakunta järjestää laskiaissunnuntaina 23.2. perhetapahtuman, joka tarjoaa lapsille ja aikuisille monenmoista puuhaa.

Maarian pappilan sisäpihalla on mahdollisuus hypätä vetokoirien kärrykyytiin tai tutustua paloautoon. Laskiaisen kunniaksi on tarjolla maksutonta hernekeittoa soppatykistä ja laskiaispullia. Ruokailun yhteydessä Vanhassa pappilassa ja leivintuvassa voivat kaikenikäiset askarrella lumihiutaleita tai kartongista pienen pulkan.

- Luvassa on monenlaisia elämyksiä, jollekin pelkkä koiran rapsutus voi olla vau, toista hämmästyttää ja kummastuttaa suuri paloauto. Tapahtumassa on varmasti rento tunnelma ja tarkoitus on tarjota perheille kiireetön hetki yhdessä, sanoo Maarian seurakunnan pyhäkoulu- ja perhetyösihteeri Anne Saarni.

Laskiaissunnuntain perhetapahtuma sunnuntaina 23.2. kello 15-17 Maarian pappilan sisäpihalla, Vanhassa pappilassa ja leivintuvassa (Sorolaisenkatu 4). Tapahtuma on maksuton.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 20.2.2020)

Thu Feb 20 09:00:00 EET 2020