Muutoksia seurakuntien verkkosivuille 19.2.

Seurakuntien verkkosivuja www.turunseurakunnat.fi ja www.abosvenskaforsamling.fi päivitetään helmikuussa. Uudistusten myötä sivustot palvelevat jatkossa paremmin käyttäjien tarpeita.

Keskiviikkona 19.2. julkaistava päivitys tuo parannuksia muun muassa tapahtumakalenterin hakutoimintojen selkeyteen. Päävalikko antaa kävijöille jatkossa enemmän tietoa näyttämällä alasivut pudotusvalikossa. Päätöksenteko nostetaan päävalikkoon omaksi välilehdekseen. Myös sivujen ulkoasua kehitetään pienillä uudistuksilla.

Päivitystyön vuoksi seurakuntien sähköiset virkatodistus-, palaute-, esirukouspyyntö- ja yhteydenottopyyntölomakkeet ovat väliaikaisesti poissa käytöstä arviolta 19.–21.2. Sivuilla saattaa esiintyä loppuviikon aikana myös muita häiriöitä. Pahoittelemme päivityksestä aiheutuvaa haittaa.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 14.2.2020, päivitetty 19.2. / RK)

Fri Feb 14 12:03:00 EET 2020