Mikaelin ystävänpäivässä lounas, jonglööri ja yhteislaulua

Tänä vuonna Mikaelinseurakunta järjestää ystävänpäivänä 14.2. klo 12-16 kaksi hyvän mielen tempausta – toisen keskustassa ja toisen Pernossa.
Mikaelinseurakunnan ystävänpäivän tapahtuman mainos

Mikaelin seurakuntakodilla (Puistok. 13) on klo 12 tarjolla maukas ja ympäristöystävällinen Hävikkiruokalounas. Lounaaseen kuuluu lämmin ateria ja jälkiruoka sekä kahvi tai tee. Vapaaehtoinen maksu Yhteisvastuun hyväksi.

Päivä jatkuu seurakuntakodilla klo 14 Yhteislaulutilaisuudella ”Ystävän laulu", jota järjestämässä kanttori Silvia Koski ja pastori Pasi Jaakkola. Tapahtumassa arpajaiset Mikaelin Ystävien hyväksi.

Cafe Mikaelissa Hövelin palvelukeskuksessa (Hyrköistentie 26-28) on myöskin Ystävänpäivän tapahtuma klo 12-16. Esiintyjistä paikalla ovat klo 13 musiikkievankelista Jippu ja klo 14.30 jonglööri Kai Kuutamo. Café Mikaelista saa tapahtuman ajan ilmaisen kahvin tai mehun ja ystävänpäiväleivoksen. Myös diakoniakirpputori Ilona Pikkuisen on auki koko tapahtuman ajan.

Ystävänpäivän tapahtuma Mikaelin seurakuntakodissa
(Puistokatu 13, sisäpiha):
- Klo 12 Hävikkiruokalounas. Ruokahävikin minimoimiseksi pyydetään ennakkoilmoittautumista to 13.2. klo 15 mennessä: elina.okko@evl.fi tai 040 341 7396.
- Klo 14 Yhteislaulutilaisuus Ystävän laulu. Silvia Koski ja Pasi Jaakkola. Arpajaiset.

Ystävänpäivän tapahtuma Hövelin palvelukeskuksessa
(Hyrköistentie 26-28):
- Klo 12-16. Jippu ja Kai Kuutamo. Kahvitarjoilu.

Kaikkiin tilaisuuksiin vapaa pääsy.

(Turun Mikaelinseurakunta 9.2.2020 PJ / TH)

2020-02-09 22:01:00.0