Kahden illan peruskurssi auttaa vapaaehtoistoiminnan alkuun

Tekisikö mieli kokeilla toimimista vapaaehtoisena mutta kaipaat tietoa mahdollisuuksistasi ja tukea aloittamiseen? Vapaaehtoistyön peruskurssi auttaa löytämään oman paikan auttamistyössä. Peruskurssin järjestää kirkon diakonia Turussa.
Vanhuksen kädet lepäävät kävelykepin kahvalla.

Peruskurssilla tulevat tutuiksi vapaaehtoistyön periaatteet. Kurssilla opitaan lisää vuorovaikutuksesta sekä siitä, miten vapaaehtoinen voi huolehtia omasta jaksamisestaan. Tietoa saa myös vanhuudesta elämänvaiheena.

Iltakurssi järjestetään seurakuntien toimitalolla Eerikinkatu 3 Turku tiistaina 4.2. ja 11.2. klo 16.45-20. Kurssille voi ilmoittautua 28.1. saakka ja ilmoittautumislinkki löytyy osoitteesta vapaaehtoistyo.fi/turkuLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai suoraan www.lyyti.fi/Vapaaehtoistyonperuskurssi022020Linkki avautuu uudessa välilehdessä. Lisätietoa voi kysellä myös riitta.rasanen@evl.fi puh. 040 3417551.

Vinkkejä kirkon vapaaehtoistehtävistä Turussa ja Kaarinassa löytyy osoitteesta vapaaehtoistyo.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 22.1.2020 / MV)

2020-01-22 18:43:00.0