20-vuotias Johannesmessu juhlii Maarian kirkossa

Johannesmessun juhlamessu sunnuntaina 26.1. klo 17 Maariassa

Maarian seurakunnassa on rakennettu Johannesmessuja vapaaehtoisvoimin jo 20 vuoden ajan. Sunnuntaina 26.1. klo 17 vietetäänkin Maarian kirkossa juhlamessua syntymäpäivien kunniaksi. Messut aloitettiin alun perin tukemaan evankelioimista, ja niiden ympärille on kahden vuosikymmenen kuluessa muotoutunut aktiivinen vapaaehtoisten yhteisö.

Juhlamessussa saarnaa pastori ja merikapteeni Mikko Laurén. Seurakuntalaisen puheen pitää palomestari Reijo Salminen, joka toimi pintapelastajana Estonian onnettomuudessa. Musiikista vastaa Katulähetyksen lauluryhmä, liturgina toimii pastori Inkeri Puputti. Messua toimittamassa on lisäksi runsaslukuinen joukko vapaaehtoisia.

Johannesmessun 20-vuotisjuhlamessu Maarian kirkossa (Maunu Tavastink. 2) sunnuntaina 26.1. klo 17, jonka jälkeen kirkkokahvit Maarian pappilassa.

(Maarian srk:n tiedotus 20.1. / Eka)

2020-01-20 09:00:00.0