Maariassa tarjolla häämusiikkia Pachelbelistä Pink Floydiin

Häämusiikki-ilta Maarian kirkossa lauantaina 25.1. klo 18
maariasisältä_1_XL.jpg

Maarian kirkko

Maarian kirkossa nautitaan häämusiikista lauantaina 25.1. klo 18 alkaen. Häämusiikki-illan ohjelmassa soitetaan inspiraatioksi niin perinteisiä häämarsseja uruilla kuin jousiyhtyeen esittämää häämusiikkiakin. Suosituimpia vihkivirsiä lauletaan yhdessä. Ohjelmassa kuullaan tietysti perinteisimmät häämarssit, mutta mukana on myös paikallisväriä turkulaisilta säveltäjiltä, hieman elokuvamusiikkia sekä tujaus revittelevämpää häämusiikkia persoonallisten häiden suunnitteluun.

Tilaisuuden juontaa pastori Saara Palmunen. Muusikoina ovat Anna ja Ulla Viljanen (viulu ja laulu), Aava Vähäpassi (viulu), Aada Ojala ja Aava Grönholm (laulu) sekä saksofonissa dir.mus. Eeva Paajanen. Urkuja ja pianoa soittaa kanttori Virpi Vähäpassi.

Häämusiikki-ilta on mainio apu kirkkohäiden ideoinnin tueksi, mutta sinne voivat tulla myös omia häitään muistelevat tai muuten vain vihkimusiikista nauttivat henkilöt.

Häämusiikki-ilta Maarian kirkossa (Maunu Tavastink. 2) lauantaina 25.1. klo 18. Vapaa pääsy.

(Maarian srk:n viestintä 20.1. / Eka)

2020-01-20 08:56:00.0