Koko Raamattu tutuksi viikonlopussa

Mikaelinseurakunnan Raamattu alusta loppuun -viikonlopussa käydään läpi kaikki Raamatun kirjat 17.–19.1.

Tapahtuma alkaa Mikaelin seurakuntakodissa (Puistok.13) pe 17.1. klo 18 ja päättyy su 19.1. klo 21. Näkökulma Raamattuun on todella monipuolinen, sillä eri koulutettuja raamatunopettajia on peräti 35.

Tähän nonstop-tapahtumaan voi tulla lyhyeksikin aikaa tai käydä kuuntelemassa juuri haluamansa raamattuopetukset. Koko raamattumaratoniin osallistuja saa luonnollisesti yhdessä viikonlopussa hyvän yleiskuvan koko Raamatun sanomasta.

Raamatun jokainen kirja käydään läpi 20 minuutin luennolla. Opettajina toimivat Eero Junkkaala ja Raamatunopetusakatemian kurssin käyneet Raamatun opettajat sekä Mikaelinseurakunnan ja muiden seurakuntien työntekijöitä.

Tapahtuman tavoitteena on innostaa ihmisiä lukemaan Raamattua ja auttaa ymmärtämään sen päälinjoja. Myös lapsille on omat raamatturyhmänsä (la & su klo 16–19). Opetushetkien lisäksi lapsille on luvassa lauluja, leikkejä, pelejä, askarteluja sekä välipala.

Raamattu alusta loppuun -viikonloppu Mikaelin seurakuntakodilla (Puistok.13). Pe 17.1. klo 18-21, la 18.1. klo 9-21, su 19.1. klo 12-21. Vapaa pääsy. Koko ajan saatavilla kahvia ja ruokaa. Runsas kirjapöytä. Kolehti kerran päivässä.

» Katso tarkempi ohjelma

(Mikaelinseurakunta 16.1.2020 / PJ)

Thu Jan 16 10:14:00 EET 2020