Mikaelinkirkossa avataan ovia

Turun Mikaelinkirkko on ollut avoinna kesäisin, mutta nyt 14.1. alkaen kirkon aukiolo laajenee kattamaan myös muita aikoja.
Mikaelinkirkon ovet avoinna

Turun Mikaelinkirkossa on paljon tapahtumia ja silloin kirkko on avoinna. Adventti- ja jouluaikana kirkossa kävi eri tapahtumissa runsain joukoin väkeä. Tästä iloittiin taas kerran, mutta isona toiveena on ollut, että keskeisellä paikalla oleva Mikaelinkirkko voisi olla vielä enemmän avaamassa ovia tulijoille.

Nyt tammikuun puolesta välistä alkaen Mikaelinkirkkoon on mahdollista tulla myös tapahtumien ulkopuolella, kun kirkon ovet voidaan pitää avoinna tiistaista sunnuntaihin oheisen aikataulun mukaan.

Mikaelinkirkon aukiolo (14.1. alkaen)
ti klo 10-15
ke klo 10-18
to klo 10-15
pe klo 10-15
la klo 10-15
su klo 10- tilaisuuksien mukaan.

Kesäisin Mikaelinkirkko on ollut jo monena vuonna avoinna, mutta nyt starttaava aukiolo on uutta Mikaelinkirkossa. Tällä ratkaisulla kirkkomme voi jatkossa paremmin palvella hiljentymisen, tutustumisen, rukouksen ja vaikkapa seurakunnan työntekijän tapaamisen tilana. Kirkkoa pidetään auki vapaaehtoisvoimin.

Turun Mikaelinseurakunta 8.1.2020 / Timo Hanttu

Wed Jan 08 12:15:00 EET 2020