Simojoki kutsuu jouluun Mikaelinkirkossa 13.12.

Suomalaisen gospelmusiikin grand old man Pekka Simojoki viettää 40-vuotisjuhlaansa lauluntekijänä. Satojen gospellaulujen lisäksi hänen kädestään on syntynyt virsiä ja myös joululauluja.
Pekka Simojoen joulukonsertti 13.12.2019

Joululauluja Pekka Simojoki esittää yhdessä tyttärensä Heidi Simeliuksen kanssa konsertissaan ”Tulkoon joulu” Mikaelinkirkossa perjantaina 13.12. klo 18.30. HUOM! Ennakkotiedoista poiketen Jippu on joutunut perumaan osallistumisensa sairauden vuoksi.

Konsertin nimikappale ”Tulkoon joulu” on uutena lauluna onnistunut nousemaan jouluklassikoiden joukkoon. Simojoki esitti laulun ensimmäistä kertaa juuri Turussa jouluna 1986 yhdessä Petri Laaksosen kanssa. Myöhemmin Antti Tuisku lauloi sen Tässä elämää -ohjelmassa ja Raskasta joulua -hevimiesten versio on levittänyt laulua uusille sukupolville. Heidän You Tube -videotaan on käynyt katsomassa jo lähes 6.000.000 ihmistä.

Joulukonsertin tuotolla tuetaan Mikaelin ystävät ry:n hyväntekeväisyyskohteita. 15 € hintaisia lippuja saa tuntia ennen konserttia kirkon ovelta tai tiketti.fi -palvelusta.

Pekka Simojoen joulukonsertti pe 13.12. klo 18.30 Mikaelinkirkossa
Liput 15 € tuntia ennen konserttia tai tiketti.fi