Jouluradion 93,8 matkassa jouluun

Jouluradio saattelee jouluun läpi adventin ajan. Tauoton joulumusiikki soi radiossa aina loppiaiseen saakka.  Tarjolla on entistä laajempi kattaus joulumusiikkia ympäri maailman – tietenkään unohtamatta rakastettuja klassikoita. Turun seudulla Jouluradion vanha tuttu FM-taajuus on 93,8 MHz.
Jouluradion heijastinta pitelevä käsi

Kaapelitalouksissa Jouluradio kuuluu kolmella eri taajuudella: Paimio 98,90 MHz (Elisa) sekä Turku 98,0 MHz (DNA) ja 90,1 MHz (Telia).

Verkossa osoitteessa jouluradio.fi joulumusiikkia on voinut kuunnella läpi vuoden. Osoitteesta löytyy Jouluradion lisäksi yhdeksän eri tyylisuunnan joulumusiikin kanavaa vaativaankin musiikkimakuun: Julradion, Kauneimmat joululaulut, Lasten jouluradio, Pikkujouluradio, Rouhea joulu, Klassinen joulu, Happy Holidays, Jazzjoulu sekä Indiejoulu.

Tänä vuonna Jouluradiossa kuullaan musiikkia ympäri maailman. Luvassa on tuttuja joululauluja eri kielillä ja uusilla sovituksilla. Viikoittain kuullaan joululauluja maailman eri kolkilta, vaihtuvilla teemoilla.

Hoosianna-virsi kajahtaa uutena sovituksena ensimmäisen adventin yönä puoliltaöin. Perinteistä Joululaulupäivää vietetään 15. joulukuuta. Silloin Jouluradiossa soi joulumusiikki, jota on helppo laulaa mukana.

Jouluradion joululaulut soivat radioissa jo 27 lähettimen voimin eri puolella Suomea. Viime vuonna Jouluradio keräsi radiovastaanottimien äärelle joulukuun aikana 787 000 viikkokuuntelijaa Suomessa ja oli Suomen 5. kuunnelluin kanava.

Jouluradio on pääkaupunkiseudun seurakuntien yhteinen radiokanava sekä verkkomedia. Turun seudulle Jouluradion tuo Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä.

Hoosianna Jouluradiossa 93,8 MHz 1.12. klo 00.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 28.11.2019 / MV)

Thu Nov 28 18:08:00 EET 2019