Kerrankin hevosella kirkkoon

Maarian kirkossa järjestetään Keppihevoskirkko 4.12. klo 17.

Keskiviikkona 4.12. klo 17 pääsee Maarian kirkkoon ratsastamaan hevosella oikein luvan kanssa – jos omistaa keppihevosen. Keppihevosten eli kepparien adventtikirkkoon voi tulla oman hummalemmikin kanssa, mutta kirkosta löytyy myös muutamia lainattavia keppihevosia halukkaille. Hartauden aikana keppihevoset ja niiden omistajat siunataan alttarilla, ohjelmaan kuuluu myös musiikkia. Kirkkohetken jälkeen siirrytään Maarian pappilan puutarhaan, jossa riehastelijoille on tarjolla kepparirata, kilpailuja, sun muuta mukavaa keppihevostelua.

Jos haluaa nauttia iltapalaksi joulupuuroa, tulee ilmoittautua sekä kertoa mahdollisista ruokavalioista perhetyön sihteeri Anne Saarnille, anne.saarni@evl.fi tai 040 341 7156 vielä marraskuun aikana.

Keppihevoskirkko Maarian kirkossa (Maunu Tavastink. 2) keskiviikkona 4.12. klo 17. Vapaa pääsy.

Tue Nov 26 08:59:00 EET 2019