Jouluradio aloitti joulunodotuksen

Jouluradio on avautunut radiotaajuuksilla ja joulumusiikki soi radiossa aina loppiaiseen saakka.
Jouluradion tunnus

Verkossa joulumusiikkia on voinut kuunnella läpi vuoden osoitteessa jouluradio.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, josta löytyy kymmenen eri tyylisuunnan joulumusiikin kanavaa.

Turun seudulla Jouluradio soi antennitaajuudella 93,8 MHz sekä kaapelitalouksissa taajuuksilla: Paimio 98,90 MHz (Elisa), Turku 98,0 MHz (DNA) ja 90,1 MHz (Telia).

Jouluradio on pääkaupunkiseudun seurakuntien yhteinen radiokanava sekä verkkomedia. Viime vuonna Jouluradio keräsi radiovastaanottimien äärelle joulukuun aikana 787 000 viikkokuuntelijaa Suomessa ja oli Suomen 5. kuunnelluin kanava. Kaikkiaan 26 lähetintä levittää Jouluradion joka puolelle Suomea.

Turun seudulle Jouluradion kustantaa Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 4.11.2019 / MV)

Mon Nov 04 12:38:00 EET 2019